Je vhodná doba na přestěhování firmy?

Nyní je ideální čas na změnu. Představíme vám alespoň 7 důvodů proč:

  1. Úspora peněz
  2. Efektivita pracoviště – poskládejte si svůj tým tak, aby mezi sebou snadněji komunikoval
  3. Menší výměra – nižší náklady na nájem a služby – nové prostory vám přinesou příležitost zmenšit své potřeby, aniž byste to vnímali negativně
  4. Zaměstnanci potřebují změnu a ze statistik vyplývá, že je nové prostory nakopnou a zvýší se jejich pracovní nasazení
  5. Příspěvky na stěhování, na zařízení, prominutí prvních plateb nájmů – toto jsou výhody, které se nájemců dostávají a málo kdo o nich ví
  6. Energie a služby – aktuální téma – víte kolik budete platit a kolik se platí v jiných centrech?
  7. Inflační doložka – víte jakou máte dnes? Vyjednejte si nové podmínky v nových prostorech

Víme, jaká je dnes doba, a proto můžete vzít situaci do svých rukou a vytěžit z ní maximum. Vaše firma si určitě zaslouží víc a vy na tom můžete mít spoustu benefitů a výhod.

Zkuste s námi nezávaznou konzultaci, přesvědčíme vás, že víme, co děláme:

  • nabídneme vám bezplatnou a nezávaznou konzultaci vašich aktuálních potřeb
  • seznámíme vás s aktuální situací na trhu
  • navrhneme vám ideální scénář a na vše podstatné vás upozorníme
  • máme v nabídce více než 90 % brněnských kancelářských ploch, takže máte jistotu, že pro vás vybereme tu nejvhodnější
  • zaručujeme diskrétnost
  • budeme vám na blízku při vyjednávání podmínek
  • koordinace právních dokumentů s našimi právníky
  • pomůžeme vám s propagací přestěhování vaší firmy
  • a hlavně vše pro vás zajistíme zdarma

Proč s námi?

Přestěhovali jsme více než 1000 firem, jsme specialisté na kanceláře a záleží nám v první řadě na spokojenosti klienta. Prohlédněte si naše reference.

Specialista na pronájmy kanceláří v Brně 

Mgr. Jan Dufek
tel.: +420 724 405 366
volejte zdarma: +420 800 800 099
e-mail: jan.dufek@realspektrum.cz


Informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje, naleznete zde.